Modalitatea prin care tot mai mulți turiști aleg în ce hotel sau restaurant să meargă

Data publicarii: Marti 03 Iulie 2018, 18:25

În lupta pentru clienţi, managerii de pe litoral folosesc tot mai mult reţelele de socializare. Plajele, restaurantele sau hotelurile îi pot convinge cu fotografii atractive postate pe Instagram şi Facebook. 

De partea cealaltă, turiştii verifică paginile înainte să aleagă un local şi citesc comentariile altora. Selecţia se face pe internet, aşa că specialiştii ne sfătuiesc să fim atenţi la detalii.

Fotografiile cu un cocktail colorat sau o farfurie cu mâncare apetisantă atrag rapid mii de aprecieri pe Facebook sau Instagram. Iar comentariile pozitive şi redistribuirile atrag şi clienţi reali pentru cluburi şi restaurante. Laurian e din Bucureşti şi spune că înainte să meargă într-un local verifică online ce părere au alţi clienţi.

Laurian: "De fiecare dată verific review-urile, mai ales la hoteluri şi acum din ce în ce mai mult ele devin mai credibile şi pe mâncare."

Şi Mihaela ţine cont de părerile celorlalţi.

Mihaela: "Nu mi s-a mai întâmplat să plec fără să consult aplicaţiile pe care le am pentru a vedea poze reale de la turiştii care au fost în hoteluri, restaurante, cafenele, baruri şi aşa mai departe."

De cum au ajuns în camera de hotel, câțiva tineri cazaţi în Mamaia au postat momentul pe Instagram şi Facebook. Dacă vor publica şi comentarii pozitive, atunci există şanse ca cel puţin unul din zece prieteni să-i urmeze. Dacă nu sunt mulţumiţi, atunci mesajul negativ se va răspândi şi mai repede, arată statisticile. La fel se întâmplă şi pe site-uri precum Booking.com, Airbnb sau Tripadvisor.

Răzvan Dobre, manager hotel: "Sunt foarte mulţi clienţi care vin aici şi se pozează în cameră, se filmează, pozează view-ul de la balcon şi atunci e clar că e o poză reală, nu una de pe pagina oficială a hotelului."

Atenţie însă! Există şi recenzii care pot induce în eroare cum sunt cele plătite sau cele scrise din răutate.

Florian Burga, manager restaurant: "Sunt review-uri negative ale clienţilor care nu ştiu să comunice cu partea de resurse umane, au impresia că ospătarii, barmanii sunt un bun personal şi se manifestă ca atare."

Oana Tache, Digital Development Manager: "Semnalul de alarmă trebuie tras în ceea ce priveşte patronii care încearcă prin campanii axate pe recenzii şi recomandări directe în grupuri şi comunităţi mici să îşi facă reclamă mincinoasă."

Pe site-ul vacantalamare.stirileprotv.ro puteţi găsi ponturi de concediu, imagini live, dar şi vremea şi starea plajelor pentru toate staţiunile.

Vremea si starea plajelor

Mamaia
Aer 13°C
Constanta
Aer 13°C
Eforie
Aer 13°C
Costinesti
Aer 13°C
Neptun
Aer 13°C
Modifică setările cookies